Uppsala i stora drag

Blogggudinnan Fridah Jönsson sa åt mig att blogga.
Då måste jag faktiskt försöka åtminstone.

Jag har inte skrivit om Uppsala än, och jag vet inte om jag orkar det heller.
Lite snabbt då.
Fredagen var verkligen bedrövlig. Kände ingen mer än Petter så då jag skulle
sova grät jag mig till sömns bland 25 tjejer som jag inte alls kände.
De kände dock varandra från innan och jag vågade inte prata med någon -.-
Lördagen var till en början ganska vidrig den med.
Jag har verkligen sjukligt svårt att ta kontakt med folk, så jag
blev glad då Madeleine från Gotland som också hade Kom & sjung
frågade vad jag hette.
Vi hängde ihop sedan efter det.
Hon kände några från Gotland som också var där. De frågade
sedan ifall de fick låna hennes kortlek och vi frågade sedan ifall vi fick
vara med och spela. Det fick vi såklart.
Askul faktiskt :) Stina, Markus, Daniel och Jonas var astrevliga :)

      (Bild på Stina och Daniel saknas)
Markus                       Jonas                  Madeleine

Ja, så jag umgicks alltså med Madeleine hela helgen och resten av folket också
from time to time.

Smågrupperna som vi hade lördag, söndag och måndag var ascoola :)
Eller ja, min grupp i alla fall. Älskade min smågrupp! :)
Fast där kände jag inte heller någon.
Eller, på nyårsaftonskvällen började jag prata med Laila som var
i samma smågrupp som jag.
Hon var jättetrevlig så jag oh Madeleine var med henne typ hela kvällen.
Nyårsaftonen var faktiskt riktigt rolig! :D
Det var middag vid 18, med bordsplacering. Jag trodde jag skulle dö då
jag fick veta det, men vi hade det astrevligt vid mitt bord :)
Har ingen aning om vad de hette, de som satt vid samma bord som mig,
men vi hade väldigt roliga samtalsämnen. Vi pratade om teater och litteratur till exempel
Och korv.

Och i tisdags då jag skulle åka hem svängde vi förbi domkyrkan också :D
Ascoolt om du frågar mig.



Fick åtminstone den absolut bästa starten på året jag kunnat önska mig!
Och jag älskar dig.

Under natten till i torsdags drog jag på mig en rejäl förkylning.
Kan knappt prata nu. Eller jo, det kan jag väl, men det gör ont som fan.
Men det gör inte alltför mycket.
Jag fick åtminstone prata med dig <3

That's all I had to say.


Kommentarer
Postat av: Fridah

Bloggudinna!! Fan vad cred!

Postat av: Pettrisoso

Trevligt :D Ja palla kommentera mer utförligt vi hörs väl.

2008-01-06 @ 14:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback