Sjukligt dåligt

Godkväll.
Var hemma idag eftersom jag hade ont i magen och var sjukt yr. Ont i halsen hade jag också.
Är fortfarande yr och har ont i halsen men mår illa istället för ont i magen.
Gick upp vid elva och kollade på Marie Antionette. Den sög verkligen. Första halvtimmen var, i stort sätt, utan repliker. Hon åkte till Frankrike, de träffades, de gifte sig och försökte kommunicera. Allt det utan att prata.
Efter det var den bara allmänt seg.
Har inte gjort mycket mer idag. Ätit och pratat med min älskling.
Tvingade pappa att köpa en OKEJ-tidning också eftersom jag inte läst OKEJ på flera år.
Hade lika gärna kunnat kasta 29.50 direkt i papperskorgen. Tidningen SUGER verkligen!
Vad fan har hänt egentligen? Jag får hoppas på att det är jag som har blivit mindre fjortis.

Ska gå och göra någonting vettigare nu. Typ sticka och vänta på att min älskade Joakim ska ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback