Off

Jag var alltså i Borlänge idag.
Det sög måste jag säga. Dessutom glömde jag mina pengar hemma,
så jag hade bara 100 kronor.
Lyckat!
Lyckades i alla fall skrapa ihop pengar till mat och ett halvt hårspänne.
Lånade pengar av Natalie till andra halvan.
Eftersom bussfan var helt störda så blev jag tillslut hungrig
och törstig, så jag lånade 33 kronor av Sandra till dricka och McFlurry.
Onödigt av mig att kasta hälften av all äckelMcFlurry.
Vi väntade på bussen i två timmar för er som vill veta.
Hade vi haft otur hade vi varit med på rast eller hamnat i Björbo.
Tur att Sandra är med ibland.

Imorgon ska min jävla ansökan vara inlämnad och jag får panik.
För första gången får jag RIKTIG panik då det gäller gymnasievalet.
Jag kommer antagligen vantrivas i Stockholm helt själv.
Alltså, inte i Stockholm, men på skolan.
Jag är alldeles för feg för att ta kontakt med folk.
Shame on me.

That's all I had to say.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tur att jag är med ibland (:

2008-01-27 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback