nejnejnejnejnej

Ja, idag tänker jag vara otroligt dyster.
Jag vet att jag borde vara väldigt glad eftersom jag åker
till Stockholm på fredag och jag har inte varit där på långt över ett år.
Jag borde vara glad över att jag är ledig imorgon och ska till
Borlänge som jag tjatat om hela dagen nu.
Men jag är inte glad.

Det finns flera anledningar även till varför jag inte är glad.
Jag är inte glad över att jag ska ha bestämt mig på torsdag vad jag ska söka till,
och jag är inte glad över att Fridah kommer vara hemma i Leksand imorgon.
Men den absolut största anledningen till varför jag inte är glad är
att jag inte får träffa min älskling i helgen.
Det var ett halvår sedan nu ju!
Varför var du tvungen att bli sjuk nu? ;(
När som helst, men inte nu! :'(
Jag antar att jag får vänta till i sommar med att träffa dig.
Men jag älskar dig ändå. Oavsett om det skulle vara imorgon eller
om 20 år jag får träffa dig.

Joakim <3

Kommentarer
Postat av: Petter

Whii Hey She is back on track. Va kul att du ska till sthlm men otur att Jocke är sjuk. Ha det kul ändå :)

2008-01-23 @ 22:05:52
Postat av: Evelina

Oh yeah, I'm back on track ;) Det ska bli askul att åka dit! :) Men jag är så sjukt rädd inför gymnasievalet att jag inte har någon lust att söka alls (jag ska besöka skola om du inte redan förstått det).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback