Fuck rökning

Ja, jag ska försöka skriva blogg igen.

NO-prov och uppsats i svenska idag.
Det var ganska jobbigt.
Uppsatsen var träning inför nationella proven.
Min novell blev nästan 11 sidor lång. Och jag är inte ens säker på att det blev en novell.
Det blev liksom.. En berättelse om mig själv.
Jaja, jag hoppas att det gick någorlunda bra.

Nu måste jag faktiskt prata om rökning.
Jag hatar rökare. Alltså, inte personerna, men jag hatar att de röker.
Det måste faktiskt vara bland det vidrigaste jag vet!
Var på Hemköp idag (där de för övrigt spelade Vi kommer att dö samtidigt) och
då vi gick ut därifrån stog det en tjej alldeles utanför och rökte.
Jag blev helt seriöst riktigt illamående av att gå förbi henne!
Det är så sjukligt vidrigt att jag verkligen inte förstår varför folk röker.
Jag skulle inte röka om jag fick pengar för det en gång.
Nej, fy fan säger jag bara.
Sluta röka så ska ni se att miljön förbättras radikalt.
Ni kan inte skylla allt på Bush.

Jag hatar alkohol också, men det kan vi ta en annan gång.

Har dans imorgon på idrotten. Salsa.
Ja, vi får väl se hur det går.

Och jag älskar min Joakim över allt annat. Det gör jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback