Don't go chasin' waterfalls

Idag, mina vänner, är jag väldigt trött på allt.
Jag orkar verkligen inte med skolan men jag orkar ännu mindre med att sänka mina betyg.
Dessutom orkar jag inte med er som går runt och tycker illa om mig och tror att jag inte
vet om det. Ni har fel, för det är ganska tydligt. Säg det till mig, skrik det i mitt öra, men sluta fan att låtsas.

Håller på med engelskan egentligen men jag gick hit för att bränna en skiva.
Engelskan kommer gå åt helvete liksom SOn, svenskan och spanskan.
Bye Estocolmo.

Ännu ett klagoinlägg till samlingen, men vafan.

Massa massa grattis till
Fridah!
Skulle tippa på att din blok lanseras i USA redan nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Haha, vi hoppas på det!! :*D

Postat av: Evelina

Vadå hoppas? Det är klart som solen ju! :D

2008-02-02 @ 11:20:27
URL: http://happylittlepain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback