Jag missbrukar mat

Jag är missbrukare. Nej, jag tar inte droger och jag dricker inte alkohol.
Men jag missbrukar mat. Jag kan inte låta bli mat.
Ser jag mat så äter jag den. Oavsett om jag är hungig eller inte.
Jag vet inte ens hur det känns att vara mätt. Jag vet hur det känns att vara proppmätt, och jag vet
hur det känns att vara hungrig, men inte hur det känns att vara mätt.
Jag hatar det här, och jag vill ha hjälp. Det är därför jag skriver det här i bloggen. Jag skriver det inte för att ni ska tycka synd om mig, jag skriver det i hopp om att någon vet hur jag kan få hjälp. Jag skriver det även för att ni ska veta en av anledningarna till varför jag är så jävla arg ibland. Jag blir så jävla arg eftersom jag verkligen itne vill ha det så här! Och jag vill framför allt inte se ut så här!
Jag hatar allt med mitt utseende, oavsett vad du tror eller tycker om det. Det är så.
Det känns alltid som att jag inte räknas, inte passar in. Jag är liksom.. På besök.
Alla är så otroligt smala och fina och sen står jag där. Jag passar inte alls in.
Många gånger vill jag bara lägga mig ner och dö. Jag vill verkligen inte ha det så här längre.

Om du känner att du inte orkar med mig längre så säg bara till. Strunta då i mig istället för att låtsas.
Säg bara "Jag orkar inte med dig mer" och gå. Jag orkar inte att folk låtsas. Gå då hellre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att du är fin. Vad du än tror om det, du får tycka att jag har dålig smak men jag tycker att du är fin. Så det så.

2008-02-27 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback