I'm back on track

Jag har verkligen blivit dålig på att skriva, jag vet, men jag orkar liksom inte längre.
Igår hade jag namnsdag. Ja, det är väl typ det som hänt sen jag skrev sist.
Men i september ska nog jag och älskling på R.E.M :D
Eftersom jag kommer vara fattig student då, utan någon som helst ekonomi, har Joakim tänkt
ge mig biljetten i födelsedagspresent. Och jag måste faktiskt säga att det är lite generande eftersom en biljett är ganska dyr, men jag får väl lita på att han faktiskt vill ge mig den. Jag har faktiskt inte tjatat mig till den

Jag fattar inte varför jag aldrig tar tag i någonting. Jag menar, det är ju i alla fall bara jag som blir lidande.
Jag skjuter bara upp allting och blir arg och förbannad när jag väl tar tag i saken och gör någonting :(

Till nästa fredag ska vi förresten skriva en krönika. Det kommer bli kul :) Den ska handla om avslutet som kommer äga rum om sisådär fyra månader.
Det blir förhoppningsvis bra.


DAGENS CITAT 1:

Sandra: Vad heter invandrarhem på engelska?
Evelina och Amanda: Invandrarhem?
Sandra: Nej, vandrarhem menar jag!

DAGENS CITAT 2:

(Evelina och Sandra diskuterar vad som är godast i korvstroganoffen)
Amanda: Korven och såsen är ett!


Kommentarer
Postat av: Sandra

det låter ganska lika, invandrarhem och vandrarhem. det är bara in som skiljer :P

2008-02-15 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback