Shopping och McDonalds

Hade askul idag :D
Jag, Sandra och Amanda var ju till Mora som ni säkert förstått redan och det var förbannat kul :D
Dagen började med ett besök på Ur & Penn. Tror jag. Det är i alla fall det jag minns. Köpte tre par örhängen för 20 kronor :D Inte per par, utan tillsammans blev det 20 kr ^^,
Efter det hamnade vi på Åhléns resturang där Amanda och Sandra beställde pannkakor ^^,
Sen sprang vi väl runt i lite olika affärer och efter ett tag fick Amanda och Sandra totaldamp xD
Haha... Så kan det gå :P
När vi tänkte fika sprang vi runt i hela Mora för att leta efter ett café som hade kladdkaka. Och sprang gjorde vi helt i onödan. Det finns bara två caféer i Mora och de ligger bredvid varandra.. Told ya ;) Men ingen har lyssnat på mig på hela dagen :P
Tillslut traskade vi iväg till Rondellen (Det är typ 100 mil. Eller, det känns så åtminstone).
Hur som helst så letade vi oss fram till ÖB där vi köpte typ.. Godis :P Det var inte mycket mer vi köpte där :P
Efter ÖB dog vi av köld så vi gick till McDonalds och åt. Satt där i någon timme och under den tiden han Amanda dampa sönder sig :P Haha ja, det gjorde väl jag och Sandra också, men Amanda var värst  xD
Diskret var hon också :P
Killen i kassan tyckte nog att vi var smått jobbiga tror jag.
Efter ett tag kom pappa till McDonalds och jag fick lämna ifrån mig det resterande av mina pengar för att han skulle kunna köpa mat. Han hade inte heller ätit något idag. Jag fick tre kronor över ^^,

I bilen på väg hem hade vi askul :D Sandra och pappa hade typ en jätteintressant diskussion om vargar :P
Emellanåt sjöng vi också :P Det var kul :)

Efter att vi släppt av Amanda slog vi på radion och radioprataren berättade om en man som blivit tagen på bar gärning av ett par städerskor när han hade sex med sin cykel xD Eftersom det inte finns någon lag som säger att man inte får ha sex med cyklar så blev han dömd för sexuellt ofredande mot städerskorna :P Haha xD
Jag dog av skratt.

Just det ja.. Då pappa och jag kom fram till garaget sa pappa;
- Just ja.. *rotar bland alla grejer på sätet där jag suttit*
- Du har suttit på ägget.
Hahaha xD Kan ju vara glad att det var kokt i alla fall :P

Jag började med den här bloggen för typ en timme sen och nu blev den äntligen klar. Har hunnit med lite samtal och sånt under tiden. Vill ni veta mer om min dag får ni fråga :)

DAGENS CITAT:
Pappa till Amanda: Vad har du fått för nya grannar då?
Amanda: Jao, en skåning och en svensk.

Haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback