Rädda småbarn och Snuskpelle (kombinera inte dessa två)

Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja blogga på riktigt. Inte bara lunarbloggen.
Problemet är att mitt liv inte är nog intressant att blogga om xD
Läste faktiskt en riktigt intressant blogg igår :) Det är därifrån jag fått inspiration till att försöka blogga på riktigt.

Ja, då kanske jag ska börja berätta vad som hänt idag.
Blev väckt av Sanne 07.40 men somnade sedan om och vaknade 08.00. Väldigt smart av mig.
Jag missbrukar datorn på nätterna, det är därför jag aldrig vaknar. Eller, det borde vara det i alla fall.
Jag hade i alla fall NO första timmen och den gjorde Sandra och Amanda väldigt rolig xD
De slog, bildligt talat, sina kloka huvuden ihop :) Haha, riktigt kul var det :P
Sedan, efter NOlektionen och efter en halvtimmes rast så hade vi ju den förbannade mattelektionen.
Var lite smått sur av flera anledningar. Fick inte mycket gjort den timmen.
Har förresten matteprov den 6/12 :O Efter Sandras prima förklaringar går nog det också bra ;)
Jag har inte skrutit om mitt betyg på läsförståelsen och spanskaprovet än :O Fick MVG på läsförståelsen och VG på provet ^^, Ja, då var skrytningen avklarad.
Hade FF efter lunch och där jobbade jag aktivt som vanligt ^^ Inte. Men lite kul hade vi åminstone :)
På mellanmålsrasten traskade vi till JE där JE och Anton befann sig. JEs bror var rädd för oss ^^, Sen trakasserade han mina skor :O Märks att han är släkt med JE ;)
De sista 45 minutrarna hade vi klassråd och lite oeriöst arbete. Vi bestämde att alla i klassen ska rita sin version av Anneli och Mats, sedan ska vi rösta vad vi ska ha på skoltröjan :P Det kommer säkert gå åt fanders.

Värst idag var helt klart vid skåpen. Pelle kom fram till mig och frågade hur det gick för mig =/
Pelle: Hur går det för dig Evelina?
Evelina: Öhm.. Med.. Vad?
Pelle: Jaa.. Allt?
Evelina: Jo, det går väl bra.
Pelle: Gör det?
Evelina: Jao.. Borde det inte det?
Pelle: Nej, jag vet inte. *tittar läskigt*
Sen var Sandra en ängel och sa att min mamma kom. <3
Han är tamejfan läskig.

Det var väl allt för nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback