Paramore och The Sims 2 igen.

Har haft typ Paramore-abstinens hela dagen så nu lyssnar jag på massa Paramore :D

Åkte skridskor idag. Fy fan. Jag förstår inte hur folk kan åka sånt där frivilligt. Fick typ kramp eller nåt. Det kändes som att jag inte kunde stå.
Sen har vi väl slappat ganska mycket idag också. Fast inte på hkk lektionen. Då höll vi på med typ tvättsymboler eller nåt. Nästa vecka ska jag typ göra någonting grekiskt med Nickko, Karl, Pa och Anton. Yeah, right.
På rasten efter engelskan fick jag, Sandra, Amanda och Nicklas ryck tillsammans med Simon, Simon och Robert. Det var ju kul :)

Nej, nu ska jag installera Arbetsliv :D *TÖÖÖÖÖÖNT*
Askul :)

Hur fan kan Hinder fortfarande vara kvar på min mp3? Jag tog bort den två gånger igår :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback