Nice :)

Härlig dag idag :)
Eller ja, eftermiddagen i alla fall :) Tack vare posten.

Var på studiebesök hos ambulansen idag. Riktigt jobbigt måste jag säga. De pratade i hundrafyrtio år. De får plus i kanten för fikat men massa minus eftersom vi var tvungna att stå upp och anteckna.
Efter studiebesöket var jag och Sanne på Hemköp och shoppade loss. Jag köpte grapefrukt, naturgodis och en Cola Zero. Sanne köpte naturgodis.
Jag fick mina pengar igår och har redan köpt frukt för typ 50 kronor.

Då vi kom hem hämtade mamma posten och där fanns det två kuvert adresserade till mig :D
Det ena var skolkatalogen (det tog lite mer än en timme att kolla igenom hela) och det andra var gymnasieinformation. Och det fanns en författarlinje! :D Den vill jag definitivt gå. Tror jag :P
Jag tänker besöka den åtminstone. Härligt! :D

Ska till kyrkan om typ en timme. Orkar egentligen inte, men jag måste skulle jag tro.
Läger på fredag.

Det blir inga åsikter och tankar i det här inlägget, men det kommer säkert senare ikväll. Om du har otur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback