(N) för sena bussar

Godkväll.
Tro det eller ej, men jag har faktiskt gjort min matteläxa :)
Har hunnit med lite annat också ikväll. Skjutsade hem Sirkka eftersom bussen hon skulle åka med inte kom, så hon gick tillbaka till oss och precis när hon kom innanför dörren kom bussen. Hon drack lite te föst, sen for vi mot Yttermalung. När vi lämnat henne åkte vi till mormor där jag kollade på Andra Avenyn. riktigt intressant faktiskt :D Och Håkon är så jävla snygg! Jisses, inte konstigt att han blir anklagad för både det ena och det andra. Men så har han ju lite på sitt samvete också.

Då jag kom hem slog jag på TV4 där det var en dokumentär om Astrid Lindgren. Riktigt bra dokumentär om du frågar mig.

Börjar få lätt Lars W. abstinens. Måste nog lyssna på lite låtar ikväll.

Har rättstavningstest imorgon också. Men det går säkert bra :) Hoppas jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback