Läger i Tyngsjö!

Tjosan!
Blir nog att packa ikväll. Far till Tyngsjö imorgon :) Jag tror det blir kul :) Det känns så, det är inte ofta jag brukar känna att det ska bli kul då jag ska någonstans :P
När jag ändå dragit upp det kan jag ju säga att jag har förändrats asmycket under hösten. Tycker jag. Jag är mer ansvarsfull och mycket smartare ;) Jag är mer framåt också och inte fullt så negativ som jag brukar :)
Och det är bra tycker jag :)

Fick tillbaka webkameran idag också :D Nice :)

Pepsi MAX med äppelsmak är inte speciellt gott. Bara så du vet :)

Förresten, jag tror de flesta som jag umgås med läser det här och jag måste fråga. Har jag gjort någonting?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Weii... Tyngsjö läger is the shit!! ^^,

Postat av: Pedro Ficadoles

Du har säkert gjort massa saker speciellt emot mig...

2007-11-22 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback