Knivar och Astrid Lindgren

Var som vanligt försenad till skolan. Men vi hade bild, så det gjorde inte så mycket. Vi skulle i alla fall använda schabloner, som vi självklart var tvungna att skära ut först. Vi använde de jättedåliga knivarna (de enda som finns) vilket resulterade i ett pekfinger utan känsel.  Det gör asont. Jag vet att jag precis sa att jag inte har någon känsel i det, men jag känner fakiskt att det gör ont. Meningslös lektion.
Engelskan skulle jag kunna kalla håltimme, men det tänker jag inte göra för jag läste faktiskt hälften av den text jag ska skriva sammanfattning på. I övrigt gjorde vi inte speciellt mycket mer än att titta på cafeterians TV.
Hade rättstavningstest på svenskan. Det gick bra tror jag. Hade 34 rätt av 36 på samma test i sjuan i alla fall så jag får väl hoppas att jag lärt mig stava till de orden jag inte kunde.
Anneli sa sen åt oss att gå till biblioteket och göra tipspromenaden om Astrid Lindgren. Kunde inte mycket alls eftersom jag inte sett/läst så mycket av henne :P
Lämnade in mitt reportage om Lars W. och rättningen av WW2 efter det. Och jag kom på en rubrik till reportaget :D Spelade Pratmakarna (tror jag det hette?) med Sandra, Karl, Anders, JE oh Anton sen. Inte speciellt kul det heller.
På SOn hamnade jag verkligen i pluggisgruppen nr1 (inte)  då vi skulle leta reda på Folkpartiets åsikter om ekonomin. Haha, i trappen upp till våran korridor ramlade Nicklas och jag dog av skratt xD Haha, fan vad kul det såg ut :P

Ja, det var väl min jätteintressanta dag :)

Hade hoppats på Borlänge imorgon men det blir nog inte så. Får inte tag på något upp till 20 kort :(
Men det är i alla fall härligt att vara ledig :)

Nu måste jag se om Fridah uppdaterat sin blogg. Har hon det är lyckan gjord för mig :)


Kommentarer
Postat av: Fridah

Aaaw, nu blev jag glad kan jag lova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback