Jag älskar Annika Norlin!

Ja, fy fan!
Annika is the shit.

Lyssnade precis på P3 Live med Säkert!
Helt fucking underbart.

Kladdade med lera på bilden idag.
Det var bara vidrigt.
På engelskan ökade faktiskt minsammanfattning
med några ord. Har bara 3/4 kvar nu.
På svenskan tränade vi lite smått inför nationella proven
och på SO:n hade vi redovisning. Najs.
Men det gick typ okey.

Efter skolan for jag hem och åt lite innan jag åkte till kyrkan.
I kyrkan planerade vi i typ 2-3 timmar. Smått jobbigt.
Efter mässan (där jag, Natalie, Sofia, Bea, Mika, Fridéen, Mimi,
Malin och Hansson sjöng typ 3 låtar eller något) gick vi till St. Olof
där konfirmandernar fick göra vaxljus ^^,
Sofia fattade inte riktigt det där med att det var konfirmanderna som skulle
göra ljusen. Hon gjorde nästan ett helt släktträd.
Mina ljus blev riktigt fula :P
Efter att konfirmanderna farit for vi på Napoli och åt pizza.
Hemskt. Jag mådde dåligt och blev übertjock av det jag åt.
Planerade lite smått inför nästa vecka också.

Och nu är jag alltså hemma.
Kom hem typ 21.30. Lagom till Säkert! :D

Men nu ska jag gå och duscha och ta en alvedon
mot all mensvärk och sen tänker jag sova innan mitt huvud
går i bitar.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback