I'm back.

God, jag dör. Egentligen ska inte jag vara hemma nu. Men som du kanske redan förstått blev inte min lägervistelse speciellt långvarig. Fick astma och det blev jättejobbigt att andas och i all hast då jag packade idag glömde jag medicinen. Jag kom hem 15.10 och vi skulle åka 15.30. Så tiden var knapp.
Men det gjorde inte så mycket. Jag hann ändra uppfattning om helgen under tiden jag var där.

Men skitsamma.
Idag på idrotten åkte vi skridskor. Vi spelade typ Ringette eller vad det hette. Jag sög på det, men det var kul :)
Det ska vara någon turnering sen också.
På spanskan såg vi någon film. Minns inte vad den hette. Vi ska se klart den på måndag.
Jag fattade inte ett ord och det var ingen text. Härligt.
SOn och svenskan var bara jobbig. Har prov i SO om tre veckor. Ekonomi.
En skitdag helt enkelt. På flera sätt. Vet du inte de andra anledningarna är det förmodligen ingenting som är ämnat för dina öron ändå, så du behöver inte fråga.

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Behöver sömn. Har inte sovit riktigt på flera veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback