Hej, andas genom mig.

Tjosan!
Idag har jag varit riktigt trött. I alla fall efter lunchrasten.
Jag, Sandra och Natalie la oss i soffan i "soffrummet"
för att sova. Jag somnade faktiskt nästan. Men eftersom jag
inte somnade så blev jag bara mer trött. Jag var ganska
död då vi hade FF. Men jag lyckades jobba bra ändå.
Jag jobbade masas matte och skrev ganska mycket på min sammanfattning.
Har skrivit väldigt mycket meningslöst i sammanfattningen också,
men det är ju nästan omöjligt att få ihop alla ord annars.

Efter skolan gick jag och Sandra till Trafikskolan
där hon gjorde nåt syntest eller något.
Och det gick ju prima.
Efter det shoppade vi på Konsum. Jag shoppade massor.
Sandra köpte bara chokladnötter.
Men Håkan tog nog priset.
Efter Konsum blev det Niss. Vi dog.

Senare på kvällen då jag var hemma ringde jag Petter.
Han skulle ringa upp. Under tiden då jag väntade på att
han skulle ringa upp så låg jag i min säng och lyssnade på musik.
Jag lyckades självfallet somna.
Typ en timme senare ringde Petter upp och i början av samtalet hade
jag typ ingen aning om vad vi snackade om. Jag var fortfarande död.
Men vi pratade i alla fall i en timme, en minut och en sekund ^^,

Då vi pratat klart gick jag och jobbade med SOn.
Blev en massa skrivande, men nu har jag åtminstone
gjort läxan. Inte ofta det händer.
Ska göra engelskan strax också om jag orkar.

Det har hänt massa mer, men jag orkar inte skriva det.

Det finns vissa som är riktigt blåsta.
Plötsligt kommer man liksom på vart alla
blondinvitsar har sitt ursprung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback