Frukt är gott

På väg till Jofa idag, där vi skulle göra studiebesök, insåg jag att jag inte hade några kompisar på dagis.
Vi gick förbi ett dagis och Sandra och Amanda började prata om gamla minnen. Jag försökte komma på något minne jag med, men insåg att jag endast hade tre minnen;
- Jag minns att Karoline (som hon hete under den tiden) inte kunde göra riktiga E:n. Hon gjorde fem pinnar istället för tre. Jag minns att jag blev arg på henne då eftersom det var så fult att skriva mitt namn med ett fempinnigt E :P
- Jag minns att Lilla Christina och hennes mamma skulle komma hem till mig under sommaren och ge mig någonting (jag minns inte om det var nötter eller vad det var?) som de hade köpt då de varit utomlands.
Om jag inte är helt ute och cyklar så blev Lilla Christinas mamma senare min pianolärare.
- Jag minns att sista dagen på dagis ever så ritade typ halva avdelningen en teckning. Alltså tillsammans. När Natalie skulle åka hem (detvar hennes sista dag på dagis också) så ville hon ta med teckningen hem och då blev jag arg på henne. Men hon fick förstås inte ta med den. Och jag sa självfallet inte till henne att jag blev arg. Det gjorde jag inte till Karoline heller :P

Ja, det var mina minnen.
Under tiden som jag, Sandra och Amanda gick mot Jofa försökte jag klura ut vem jag umgicks med men jag kom fan inte på en jävla kotte som jag umgicks med.
Jag tror jag umgicks med alla och då jag inte gjorde det umgicks jag inte med någon. Logiskt, huh?
Jag var alltså enstöring redan då (eller ja, det är jag väl inte nu, men jag har väl varit i perioder).

Efter Jofabesöket (som för övrigt var ganska tråkigt) åkte jag och mamma för att handla.
Jag shoppade massa frukt (eftersom frukten mamma köper hem äts upp på fem mintuer så jag inte hinner få någonting med, var jag tvungen att köpa egen frukt) och shampoo. Har snyltat mammas shampoo ett bra tag nu.
Men i alla fall, när jag kom hem satt jag och fundilerade lite på all frukt jag köpt, och då kom jag plötsligt ihåg att vi sjöng någon sång om frukter på musiken. Problemet var att jag inte mindes hur den gick, och jag skulle gärna vilja veta det, så kommentera det här inlägget ifall du vet/minns.

Jag börajr undra om det är något fel på mig.
Jag är yr jämt och ständigt, jag mår ofta illa, och jag har ont i magen (ovanligt, huh?)
Hade lust att åka hem från skolan idag, men jag orkade inte.


Kommentarer
Postat av: Petter

Den gick någonting med att kilalrna sjöng Päron på nåt knäpp sätt. Sen Banana nåt :P

2007-11-20 @ 19:38:22
Postat av: Nina Karoline. Hansson

Trevligt att du har ett minne av mig. :) Tänka sig att jag inte kunde göra E:n. Tur att jag kan göra det nu då. Om inte du hade blivit arg på mig och sagt att det var fult och att jag gjorde fel hade jag kanske fortfarande gjort dom med fem "pinnar". ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback