Förvirrade tonåringar och The Sims 2

Sandra, Amanda och Natalie var här :) Nickko skulle ju på lan och Anton skulle säkert springa eller nåt, så det blev bara vi.
Först körde vi lite Sanningsgrejer med Sandras Sanning eller Konsekvenskortlek. Det kom inte fram någonting nytt, tyvärr.
På nåt vis kom vi till slut in på drömmar och konstiga saker vi gör i sömnen.. Haha, det var lite kul :P
Självfallet drog vi upp det som hände i Backselen då Amanda först fick ryck och sa "Wiiiiiiiiiiiiie! Nej, jag skojar bara" i sömnen och jag någon minut senare (?) satte mig upp i sängen och sa "Var är jag någonstans? Shit, vart är jag någonstans?!", "I Backselen?" sa Sandra och Petter (de var fortfarande vakna). Jag verkadee nöjd med det  svaret eftersom jag la mig igen.
Jävlar vilka sjuka grejer man kan göra då man sover.

Sedan gick vi ut i hallen till min bror där han satt och laddade ner stuff till the sims 2. Härligt :) Synd bara att han laddade ner så dåliga grejer. Ja, jag vet xD Jag är tönt som spelar The Sims 2, men det bjuder jag på :D

då jag skulle se röstningen på Idol for de hem. Mattias fick också åka hem. Fast jag bryr mig inte så noga nu när Christoffer fått åka.
Tycker Idol har gått förvånansvärt fort i år. Eller så har jag skaffat mig ett liv så att veckorna inte är årslånga längre?
Äh, det var inte så noga. Nu börjar jag bli trött :P

Godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback