Everything's going my way today.

Eller inte.
Först allt dåligt som jag skrivit förut idag, men inte nog med det.
Jag slog mig ned vid TVn och tänkte titta på En andra chans. Vilket jag gjorde också.
Helt lönlöst. Då det var ungefär 10 minuter kvar av filmen avbröts Jack mitt i en replik.
TV4s uttjatade reklam spelade upp på tvrutan.
Jag och mamma tänkte att det var ett konsigt reklambrott bara.
Det tänkte vi fram till vi såg den där TVhallåan säga att Turn it up börjar.
Fy fan.
Jag fick alltså inte veta hur filmen slutade. Det som var en så bra film.
Jävla förbannade helvete.

Det var alltså inte min dag idag.

Förresten, ungefär 23.55 knackade det på dörren.
Vem steg då in, om inte Tomas :P
Haha, han har börjat komma lite oddiga tider. :P

Nu tänker jag somna till min mp3.
Men den går förmodligen sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback