En fluga i mitt rum

Godkväll!
Då jag vaknade i morse var jag asförkyld och hade jätteont i magen.
Det blev alltså ingen skola för mig.
Då jag försökte somna om upptäckte jag en väldigt irriterande fluga. Den var stor och surrrade massor.
väldigt störande, men jag lyckades somna om.
Då jag vaknade igen mådde jag bättre så jag bestämde mig för att åka till skolan.
Då jag kom till skolan trodde alla att jag skolkat. Det hade jag faktiskt inte.
Haha, Sandra hade varit mobbad hela förmiddagen :D
Jag och Amanda var sjuka och Natalie var ledig ^^, Jag hoppas Natalie tagit massa kort :D

Efter skolan åkte jag och mamma hem eftersom
hon skulle äta och hämta presentkortet vi hade på Färgbröderna.
Jag och mamma shoppade loss i ungefär en timme på Färgbröderna.
Jag köpte färg till alla detaljer som ska målas, penslar,
schabloner, knoppar till min byrå och.. Nej, det var nog allt.

Efter Färgbröderna for vi på Ica där
mamma skulle hämta ut Fem Förlag-paketet.
And I got my Musse Pigg kalender :D
Assnygg :) Men dyr. 119 kr.




Imorgon ska vi laga mat på eftermiddagen ^^,
Stackars Wok-gänget som inte fick något ätbart :(
Eller, det vet jag itne än, det blir säkert gott, men elakt var det i alla fall :P
Och klockan 16.00 imorgon ska jag klippa mig :D
Härligt! Äntligen! :D
Men jag kommer få klippa av minst 5 cm. =/
Men det blir säkert bra :)

Så, nu ska jag försöka publicera den här bloggen.
Har skrivit den i tre timmar nu.

And please stop the world from spinnig 'cause I'm getting sick.

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad tycker du om min önskelista? Känner du igen dig? Är en smula övertaggad, jag kan knappt vänta till julafton! :D

Postat av: ebba

Vad tycker du om min önskelista? Känner du igen dig? Är en smula övertaggad, jag kan knappt vänta till julafton! :D

2007-11-26 @ 22:24:37
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Linnea

låter som samma som jag drabbats av, förkylning och magont .__. blä.

2007-11-26 @ 22:54:59
URL: http://latenightpartner.blogg.se
Postat av: Petter

Va trevligt du har det. Strongt att gå till skolan

2007-11-27 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback