Dead!

Nu måste jag faktiskt få berätta hur otroligt synd jag tyckte det var att Christoffer åkte ur Idol förra veckan. Han var helt klart bäst. Dessutom ska jag tortera Sandra och Amanda för att de sa att en kille på McDonalds såg ut som honom :P För det gjorde han inte.
Jag kom att tänka på det eftersom jag kollade på några klipp från Idol alldeles nyss. Jag såg även då de pratade med Clabbe och det slog mig att Claes af Geijerstam och Pelle är äckligt lika. Fy fan.

Meningslös dag i skolan idag. VVS stod inte för "Värme, Ventilation, Sanitet" och inte heller för "Vi Vill Sluta". Nej, idag stod det för "Våga Vara Snäll". Jag var typ bitchigare än vanligt.
Men vi såg en bra film åtminstone, "Pay it forward". På svenska, "Skicka vidare". Där satt jag på en hård stol i miniaulan och kämpade emot tårarna som trängde sig på då pojken dog.
Ja, det är väl det enda bra som hänt idag. Hittills i alla fall. Ska kanske spela spel eller nåt med folk ikväll :)

Jag har kommit på att jag nog bara har två humör, deprimerad och lycklig. Jag har även kommit fram till att 190 av årets 365 dagar är jag deprimerad och 175 dagar är jag lycklig. Ungefär. Kanske borde ändra siffrorna lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback