Clowner

Jag hatar clowner. Jag gör verkligen det.
Jag förstår inte hur barn kan finna clowner roande.
De är endast läskiga.

Men nu har jag klippt mig i alla fall :D
Jag är relativt nöjd åtminstone :)
Jag blev lite fulare bara.
Det är typ aslockigt ibland.

Jag har förresten kommit på en sak.
Om jag var smalare och längre
skulle jag faktiskt kunna bli modell.
Modeller är ofta ganska fula.

Men i skolan i alla fall så hade vi NO först
och jag blev illamående som vanligt.
Jag blir alltid illamående då vi kolalr på massa äckliga kryp.
Efter NO:n hade vi matte och för omväxlighetens skull
var jag och Sandra med Maud. Det är samma sak som att
vi slutade 10.45. Men vad hjälpte det då Natalie
slutade 11? :P
Jag var ashungrig men fick alltså vänta en kvarrt ändå.

Efter lunch så började vi laga mat ^^,
Haha :P
PA, Nicklas, Anton och Karl var i min grupp.
Vi gjorde citrondränkta kycklingspett med klyftpotatis
och superb tsatsiki :D Okey, så god var den kanske inte,
men det var jag som gjorde den :D Och Nicklas :P
Woken som Sandra, Natalie och Schesper gjorde var godast :)

Efter hemkunskapen for jag hem och letade frisyrer
men hittade ingen bra.
Så det blev som det blev.

Det får duga så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback