Yay för mina betyg! :D

Jag sitter och kollar igenom gamla kort på datorn.
Jag var verkligen grymt tjock förra året.
Är väl inte så smal nu heller, men jag ser åtminstone
inte ut sådär.

Fick veta lite betyg idag. Har kvar VG i engelska
och matte men i engelska ligger jag typ på
gränsen till ett MVG. Och i SO har jag höjt till MVG :D
Provet i SO jag gjorde i fredags gick tydligen asbra också.
55,5 poäng av 55,5 och 6 pluspoäng för typ bra motiveringar :)
Mats hade visat mitt prov för andra lärare :O
Asnöjd med det :)

Hade ju möte idag också. Jag höll på att koka över av ilska.
Tillslut fick jag nog och frågade ifall vi bara skulle gå
efter hur de andra kommunerna hade eller om vi skulle
se det som är ett stort problem här och göra någonting åt det.
Jag var så jävla ostadig på rösten, jag var inte långt ifrån att
börja gråta. Jag blev så jävla arg.
Robert och Maria sa sen att det var asbra att jag sagt det jag sa.
Efter engelskan sa Pelle och att det var jättebra.
Och det var ju kul att de tyckte det :)

Kollade då 9 Days spelade i Aulan också.
Asbra! :)
Vi råkade missa en kvart av Hemkunskapen på grund av det -.-
Men det gjorde inte mig någoting.
Gjorde marknadsnougat med Amanda på HKK-lektionen.
Det var ju i och för sig bra. Nu kan jag receptet så att
mamma får den där nougaten till jul :P

Ska nog göra mer kola idag också. I år kör
vi på att bara ge bort kola och annat julgodis.
Hittills har ingen klagat. Fast det vet jag i och för sig inte,
men skitsamma. Ingen har sagt något till mig åtminstone.

Ska läsa ut Sabotage hade jag tänkt också.
Inte så mycket kvar. Riktigt bra bok.
Bara så deprimerande att Svala bor i Stockholm.
Jag saknar!

Men jag får hoppas att det blir Stockholm till jullovet :)

That's all I had to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback