Where are you Christmas?

Vaknade faktiskt 07.10 idag! Eller, jag gick upp 07.10.
Det är inte illa ska jag tala om.
Tänkte att jag kanske inte skulle bli sen till kyrkan åtminstone.

Såg faktiskt någorlunda bra på läktaren ändå.
Och Madeleine sjöng Where are you Christmas så
sjukligt bra! Det var verkligen helt magiskt.

Efter Luciagrejen i kyrkan skjutsade pappa oss
till skolan där vi fikade.
Och sen blev det ju lite pinsamt i cafeterian :P

Hade tyvärr matte och FF sen.
Men det blev inte speciellt mycket FF för
min del eftersom det var skolråd.
Jag minns att Mats sa åt mig att påminna
honom om någonting imorgon, jag kan bara inte minnas
vad jag skulle påminna honom om.
Hm.
Och sen ska jag på möte om duscharna på måndag.
Det kommer jag säkert glömma.
Dessutom kommer jag säkerligen bli politiker om
några år -.-
Yeah, right.

På eftermiddagen har jag inte gjort mycket mer än att
plugga. Böjade plugga 17.30 och slutade
för ungefär en kvart sedan.
Så sjukligt jobbigt, och jag är inte ens klar med SOn än.
Och det har jag prov på imorgon -.-
Härligt, härligt.

A bunch of love to Madeleine and her amazing voice.

Ska sova nu.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback