Uppsalauppsalappsala

Imorgon åker jag. -.-
Och jag ska faktiskt inte på koncentrationsläger som man kan tro om man läser min blogg -.-
Jag åker helt frivilligt. Eller.. Det var frivilligt då jag anmälde mig.
Nu vill jag inte alls, men det vore smått elakt mot mina föräldrar att låta bli
eftersom vi betalat 690 kr -.-
Jag har inte packat än, och jag har ingen aning om vad jag ska ha med :(
Och jag vet definitivt inte vad jag ska ha på mig på måndag -.-
Åh! Vad korkat av mig att anmäla mig utan att tänka efter -.-

Har bara varit nere på byn idag i stort sätt.
Hade tänkt köpa strumpbyxor men hittade inga -.-
Ska svänga in på Kupolen imorgon tror jag.
Skor måste jag köpa också. Gah! -.-
Jag kommer bli totalt ruinerad. -.-

Jaja, men vi hörs på tisdag skulle jag tro.
Det kommer säkert en blogg då.

Skicka gärna ett trevligt sms då jag är borta.
070-3376337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback