Uppsala på fredag

Just nu längtar jag till Uppsala.
Och jag vill inte ens dit!
Usch. :(

Var först i Lima och grattade Erik som fyllde 10,
sedan for vi till Mora.
Hittade inga byxor. Eller jo, men de kostade
över 900 allihop, och det har inte jag någon
större lust att betala.
Så jag sprang runt och letade kläder till nyårsafton istället.
Hittade en vit tröja och ett svart linne. Ska ha min röda kjol till -.-
Men jag hatar verkligen at prova kläder.
Mer än någonting annat.
Jag hatar alla jävla speglar som skriker DU ÄR FUL och DU ÄR TJOCK.
Fy fan. Jag ska avrätta alla speglar.

Funderar på att följa med pappa till Falun imorgon.
Egentligen så borde jag inte eftersom jag måste
packa och köpa strumpbyxor, men jag vill ha
trenchcoaten på Cubus -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback