Strålande jul

Försökte skriva ett blogginlägg för ett
tag sedan men då jag skrev meningen "Det har även varit
två strömavbrott idag" så stängde datorn av sig pågrund av just strömavbrott.
Det har alltså varit tre strömavbrott idag.
Min mobilladdare funkar inte och halebop är helt stört.
Härligt :D

Har för övrigt bara städat, spelat piano och gapat idag.
Jag hatar snön som oavbrutet far ner från himlen, men
det har faktiskt varit en ganska mysig dag ändå :)

Och imorgon kommer Angelika! :D
Har inte träffat henne sen vi var i Stockholm för typ 4-5
år sedan. Träffade henne inte ens då vi bodde i
hennes lägenhet för 3 år sedan.
Så det ska bli askul att hon kommer :D
Hon ska vara med ner på julskyltningen :D
Jag minns att när jag var typ fem eller nåt så var
hon och Scott med oss på julskyltningen :)
Det ska bli sjukt kul :D

Ikväll blir det film. Med mamma och pappa *hoppar i taket av lycka (inte)*.
Men det blir nog bra ändå för jag ska se Troja :D
Och vem är med där om inte världens snyggaste
skådespelare? :D
Orlando Bloom alltså, inte Brad Pitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback