Oh happy day

Yay, julafton. Absolut ingen julkänsla och absolut jättetrött.
Har inte sovit mycket inatt.
Låg först och smsade till klockan ett, sen lyckades jag äntligen somna
runt kvart i tre, trots min jättejobbiga förkylning som satt käppar i hjulet för min sömn.
Självfallet vaknar jag 03.12 då mamma smyger in för att fylla min
julstrumpa -.- Jag blev arg på henne för att hon väckte mig och
hon blev arg på mig för att jag vaknade. -.-
Sen kunde jag inte somna om förrän ungefär 04.15, eftersom
min mensvärk och förkylning var på god väg att döda mig -.-
Ja, sen vaknade jag runt sju någon gång.. -.-

Måste slå in julklappar idag. Det finns fortfarande bara tre til mig under granen >.<
Nej, jag har inte tänkt slå in till mig själv. Var bara tvungen att lägga
in en rad om hur förfärligt synd jag tycker om mig själv.

Men god jul då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback