Oh, Christmas

Jag finner allting meninslöst idag.
Faktiskt. Verkligen allt.

Har varit assur hela dagen och jag kommer nog fortsätta vara det imorgon.
Åtminstone i skolan. Sen åker jag till Mora. Jag antar att jag kommer vara
på bättre humör då. Men jag kommer glömma köpa en långärmad tröja -.-
Och jag kommer gräma mig över mina betyg. Så jag kanske inte alls
kommer vara på bättre humör. -.-

Vilken meningslös vecka i skolan egentligen.
Den enda riktiga lektionen var första timmen i måndags då vi hade
idrott. Yay -.-
Annars har vi bara gjort meningslösa saker som typ.. Se på film.



OCH JAG HATAR ALLTING!

Hade skrivit en aslång blogg och sen FÖRSVINNER allt!
Fy fan. Jag ska gå i pension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback