Lucas är fantastico.

Jag fick kommentarer! :D
Det tackar vi Sandra och Pedro för.

Gjorde smörkola och äcklig sockerkaka idag.
Jag vet inte om den blev äcklig. Jag smakade aldrig.
De andra åt, så den kan ju inte varit oätlig åtminstone.
Men julmarknaden blir säkert bra.
Ja, om ni kommer och handlar såklart.

Min bror ringde till SVT idag.
Pappa ringde SVT i förrgår för
att höra vilken dag inslaget från
Blomsterbäckskolan skulle sändas, men då
han ringde fick han inget svar.
Lucas, som visste att pappa ringde SVT igår
lyckades klicka fram numret på telefonen
och sedan ringde han.
Han berättade att han hette Lucas och att
han undrade då det skulle sändas, det som filmats
från Blomsterbäcken. Lucas berättade också att
då de filmade satt han och bläddrade i någonting
så de lyckades få fram det på datorn. De frågade om han
hette Lucas Larsson och han sa ja.
De berättade att programmet skulle sändas
tidigast på måndag.

Då mamma och pappa kom hem berättade Lucas
att han ringt så pappa var tvungen att ringa
dit och höra om det stämde att Lucas hade ringt.
Det gjorde det.
Lucas är helt sjuk. Sju år och ringer SVT för att få
veta vilken dag man är med i TV.
Ja, det skulle åtminstone inte jag göra.

På svenskan skrev vi krönika.
Askul faktiskt :)
Har börjat på en krönika om miljö
och rökning.

Och imorgon blir det Älvdalen! :D
Takida och Fronda.
Pappa skjutsar dit oss vid typ
19.00 sen tänker han VÄNTA där tills klockan
är 02.00 och allt är slut. Bara så att vi ska
kunna åka hem då det är slut :)
Fast det är i och för sig bara jag som vill hem.
Men kul ska det bli i alla fall :)

Har förövrigt haft en ganska jobbig dag.
Men det var åtminstone bra att Marie vann Idol :D
Haha, jag, Madeleine, Sofia och Natalie satt på
mitt vardagsrumsgolv och bildade en ring.
Men jag hängde inte riktigt med då de sa att hon
vunnit. Jag trodde att de redan sagt att Amanda vunnit :P

Skitsamma, nu ska jag sluta blogga och försöka sova.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Pettrisoso

Haha Lukas ägde din pappa på att ringa till SVT. Jag tyckte det var skit kul. Om jag får läsa din krönika när den är klar får du läsa min.

2007-12-08 @ 15:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback