Jag hatar verkligen TV på förmiddagen

Godmorgon!
Uppe med tuppen idag för att räkna matte.
Gick upp ungefär tio.
Jag tänkte göra ett avbrott i mitt pluggande
för att kolla på TV. Yeah, right.

TV4 - Ordprogram med övertrevlig programledare
Kanal5 - Ordprogram med övertrevlig programledare
TV4 - TVshop
SVT1 - UR

Jag valde UR.

Programledare på TV4: Heeeeeej! Vad heter du? :D:D:D:D
Mannen i telefonen: Magnus
PpTV4: MAAGNUS?! Vad treeevligt!! :D:D:D *skär sönder tvrutan med sin jävla röst*

Jag hatar övertrevliga programledare!
De är endast störnade. 

Idag planerar jag att plugga. Ingenting annat faktiskt.
Jag findade out att jag har ungefär 30 sidor
kvar till diagnosen i matten och provet är imorgon.
Härligt härligt.
Jag kommer ju hoppa över några sidor,
men inte så många att jag inte behöver plugga hela dagen.

Sandra och Amanda ska köpa biljetter
i Mora idag! :D
YAY! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback