Inlägg skrivet på 4 timmar.

Kom en kvart försent idag.
Och idag var det inte mitt fel. Det var bilens
och kylans fel. Faktiskt.
Sanne fick klättra in i bilen genom bakluckan ^^,
Haha :P

Och på rasten var jag, Sandra och Amanda
jättetöntar. Vi var asstolta över att vi lyckades
ockuppera bänkarna som Nicklas, Nicklas, Emil
och alla andra folk tog från oss.
Då Nicklas gick förbi sa han "Fittor."
Det var vänligt tyckte jag :)

Och på NOn blandade vi ihop en massa
saker som luktade asstarkt. Jag, Sandra,
Amanda och Natalie fick en kick av det
och luktade sönder våra näsor.
Mina lungor mådde inte bra sen.

Har inte gjort mycket mer idag.
Elelr jo, lyssnat på en lärare från
tekninkprogrammet. Det var otroligt
tråkigt. Och Sten klämde min fot :(
Och han behöver en polotröja.

Jag har förresten kommit på att jag
är så mycket bättre på att rita än
vad jag var för 4 år sedan.
Det känns bra faktiskt.
Med tanke på att jag var 11 för
4 år sedan.

Imorgon är vi lediga, på torsdag
är det matteprov och halv studiedag.
Fredag bak eller kransbindning,
lördag förhoppningsvis Takida och Fronda.
Och på söndag är det julmarknad.
Kom och handla massor av 9D! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback