Dan före Dan

Jaha, då var det dan för Dan alltså.
Ingen julkänsla alls faktiskt. Känns inte alls som jul.
Men det kanske ni förstod av föregående mening -.-
Och min ängel i mänsklig gestalt ringde aldrig.
Jag vet faktiskt inte vad jag förväntade mig, men jag tror jag trodde
att du skulle ringa. Eller så hoppades jag bara.

Har varit hos Åsa med mamma idag och lämnat en blomma.
Det syns att hon tycker det är jobbigt vid högtider. Hon
pratar ofta om Börje. Det syns så väl att hon älskade
honom så otroligt mycket. 
Åsa och Håkan kommer imorgon! :D
Mormor också såklart, men hon kommer på förmiddagen :)
Det har börjat bli en tradition att de kommer på julaftons kvällen :)
Åsa och Håkan är mammas kusiner för er som undrar.

Har faktiskt köpt några julklappar idag också -.-
Jag vet att jag sa att jag inte skulle köpa några, men
det blev så ändå. Köpte en trisslott till pappa (som även får vingummi),
en trisslott till mormor (som får Toffifee också) och en kryssbok tillsammans
med fyra stiftpennor till mamma.
Nu när jag sitter och skriver slår det mig att jag inte slagit
in någon av julklapparna än -.-
Inte har jag fått upp min julstrumpa än heller.
Får fixa det nu innan jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback