Big city life

Var i Mora med Madeleine igår :)
I stort sätt gick hela dagen åt att hitta en tröja till mig -.-
Och jag är ju så omständig, så det var ganska besvärligt.
Men vi hann med att fika med Anna och Eva också.
Såg två Pete Doherty-kopior också. Jag minns bara en i och för sig,
men jag har för mig att det var två vi såg.
Tro det eller ej, men 2 minuter innan Cubus stängde hittade jag faktiskt
en tröja. En svart. Och jag skulle faktiskt kunna ha den även på nyår
om jag hittar någonting fint att ha till :)
Köpte en rutig scarf också. Svart och vit med silvertråd. Fint :)
Ja, det var väl det jag köpte.

Mamma och pappa sprang runt och köpte julklappar.
När mamma sprang runt på KappAhl så for jag, pappa och
Madeleine till Hemmabutiken och köpte en micro till mamma.
Det var en väldigt läskig gubbe där. Faktiskt, han var väldigt skrämmande.
Mamma listade sen ut att det var en micro pappa köpt.
Då blev hon sur -.-

Det var väl typ det som hände igår.
Fast jag glömde att vi fick jullov också.
Med lov kommer även betyg -.-

Idag har jag shoppat i Malungs innerstad med
mamma. I tre timmar. Köpte trisslotter till mormor och pappa.
Mamma hittade en tröja till mormor och en t-shirt till pappa.
10 trisslotter köpte hon också :O
Hon vet dock inte riktigt vilka hon ska ge trisslotterna till.

För övrigt får min bror svälta ihjäl idag eftersom han inte tog
upp kycklingen ur frysen då jag var borta och jag är bäst i världen
på att skicka korkade sms.

That's all I had to say.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Pete-kopior! GE MIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback