Ashärlig söndag! :D

Godmorgon!
Har skottat massa nu under förmiddagen.
Jobbigt, jobbigt.
Men nu är det fint på gården i alla fall :)

Nu är det bara tre timmar kvar tills Angelika kommer :D
Mamma och jag har försökt komma fram till vilken skådespelare
hon har med sig idag. Mikael Persbrandt kanske?
Eller Orlando Bloom kanske? Okey, kanske inte.
Men för några år sedan satt "Hej, jag är väderkille och det är
jättefult väder hela veckan. Äh va fan, jag bjuder er på en resa til Hawaii!" reklamkillen
i vårat vardagsrum och drack kaffe. Alltså, han som gjorde reklam för typ Lotto
eller Triss eller någonting är några år sedan. Nej, han hade vunnit på hästar!
Så var det. Men i alla fall, han gjorde reklam för det och en var han med Angelika hit :)
Sådä jättekänd är han kanske inte, men va fan :P Jag kan väl få skryta lite åtminstone? (A)
Vissa gör ju det hela tiden åt ingenting, då måste jag också få.

När jag ändå håler på med mitt skrytande kan jag ju tillägga att
Angelika var med som statist i sista avsnittet av Vänner.
Bara så ni vet ^^,
Men nu är jag klar med allt skrytande.

Ska strax gå ner och göra den där förbannade kycklinggrytan
med hjälp av endast en kycklingfilé.
Idag blir vi mätta :)
Det går inte att få lös fler kycklingfiléer. De är asfrysta.
Ja, jag tyckte det lät bra med asfrysta.

Julskyltning idag också :D
Härligt! :D
Typ första roliga söndagen på hela året.
Jag hatar söndagar. De är alltid så tråkiga.
Men inte idag :D

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Finns det inte lite nyårssmällare/påsksmällare att ta till. Klarar nog av att spränga loss lite kyckling och om inte så har man haft lite skoj på kuppen .... eller kanske inte ...

2007-12-02 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback