Angelika Roberts och Malena Laszlo

Tjosan!
Stressade sönder lite på förmiddagen då jag lagade mat,
diskade och bakade samtidigt. Blev lite jobbigt.
Men disken blev ren och grytan och kladdkakan blev bra åtminstone :)

Efter det var jag nervös i typ hundra år.
Klockan var runt fem då Angelika och hennes kompis kom.
Nej, det var varken Mikael eller Orlando.
Det var Malena Laszlo. Hon är faktiskt inte skådespelerska.
Hon är musikalartist.
För tillfället har hon rollen som Baronessan Elsa von Schröder i
The Sound of Music som spelas på Göta Lejon.
Hon är med i TV nästa söndag och måndag också.
Hon ska sjunga på Nobelfesten. Och för någon vecka sen var hon med i Doobidoo.
Lite coolt måste jag säga. :) Och hon tyckte att min kladdkaka var god :)

Men det var askul att träffa Angelika! :D
Jag hoppas att de kommer in hit en sväng på
onsdag innan de åker hem till Stockholm igen.

Men så mycket julskyltning blev det inte av.
Eftersom de kom så sent och vi skulle fika först kom vi
inte ner förrän typ 18.15. Och då var det ju inte så kul.
Men vi gick runt där ett tag men sedan for de mot Sälen.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Ska fortsätta kolla på van Veeteren - Fallet G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback